vardag.

Har tråk, så ska skriva upp lite av dt jag alltid gör, varje dag...

Använder..

smink&så:
Wera Wang Princess
Covergirl waterproof lash blast mascara (brun elr svart)
Loreal Paris true match minerals foundation-puder (
burt's bees lipbalm
The Body Shop rouge (03)
The Body Shop eyeliner (brunsvart)
H&M's vita eyeliner
saker:
min mobil
(min) bärbara dator
3 turkiska armband (2 av jasse, ett av malin)
halsband med ett litet hjärta (från nea)
kamera

Gör jag...

morgonen:
sminkar mej
äter frukost
borstar tänderna
klär på mej
går till bussen
under dagen:
är i skolan
smsar
tuggar tuggummi
åker buss
är med kompisar
kvällen:
duschar
är på datorn
tränar
lyssnar på musik

Haha, ofta ni skulle bry er men...xD
Idag har jag bara vart i skolan o tråkat(:
Jenni&Caisa va inte där, så dt va ju lite trist...:/ Krya på er babes!
Jag va mkt me Linn, Amanda, Olivia, Eline o Rebecca(;
Vi hade en föreläsning om antiken, dt va ok, men lite pinsamtx)
-Tobbe hittade på en tafslek, så man skulle typ ta varann på låren o skicka vidare...olivia gjorde på mej så skulle jag göra på Andeas. Men han hörde inte när jag viskade "skicka vidare" så jag tänkte säga "andreeeeas" lite högre..Jag vet inte vf, men jag typ råkade skrika istället! -
Läraren typ stirra sönder mej, o sen började jag och olivia gapflabba;D
Guh vad pinsamt, hahaxD
Just nu är METRO STATION o alla deras låtar min drog, om ni oxå skulle vilja bli addicted kan ni ju kolla in dom på youtube^^

kärlek<3





 


Kommentarer
Postat av: FM

Inte visste jag att du börjat blogga igen Vad kul och vilken tur att jag gick in och tittade. Jättekul att se din vardag här i Borås. Hälsa alla Kram

2008-10-21 @ 23:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback