ny jacka.

ShuLuluelue:)
ok, fick lite ryck där, haha.
Idag har faktiskt varit en jättbra dag, typ;P
Jag va som vanligt astrött på morgonen, o blev lite sen upp:)
Menmen. Mamma skulle ändå köra Cilla&Emma till skolan så jag åkte med dom.

I skolan hade vi föreläsning om Antiken i Grekland, typ.
Det va helt okejj, jag kunde softa lite mer än vanligt, eftersom vi redan hade gått igenom dt i usa.;)
Men dt va ganska kul att lyssna iaf, Henke berättar så bra(;

Efter
skolan hämtade mamma mig i stan, o vi åkte till knalleland:)
Jag köpte en jättefin vinterjacka, en model som massa andra har nu, typ.
Typ ganska lång, röd o me lurvig luva?:) haha, bra jag e på att beskriva då xD
Iaf, den e jättefin o varm o gosig, så dt kmr att bli kul att få använda den i vinter.
Vi kollade på stövlar oxå. Jag hittade ett par jättefina svarta med hög klack på wedins, o ett par me nästan ingen klack.
Jag gillade båda jättemkt, men eftersom tanken e att jag ska ha dom tíll skolan, kan jag ju inte ha så hög klack som på dom finaste. Dom andra var oxå jättefina, men dom hade bara 1 cm klack typ, o jag e j så kort så dt e snyggare me mer klack på mejj;D

Om ni nånsin behöver mig kan ni ju alltid leta där dt finns affärer...I'll be there!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback