Kelly.

Tjooho där!:)
Nu e jag på gott humör (a)

Idag har jag vart me sötnosen Kelly, mest:D<3
Vi träffade jeppe oxå:)<3
Jag e så jättetrött, så jag orkar inte berätta:)^^
Men massa kul vare iaf:D
Jag o Kelly typ bitchslappa varann xD

-När jeppe kom så sa jag typ: Åh, vem e dt som kmr?
Kelly bah: ingen?
Jag: Joo, titta då!
Kelly: Åh, ingen...Nej! :o
*sen typ bitchslappa hon mej på skojj* xD typ, coola ner lina (på skojj)
*jag bitchslappa tbx, av reflex* xD
Sen började vi asgarva, verkligen asgarva (A)
Sen kramades vi o skrattade ännu mer,haha...vilket liv vi har då??;)-

Iaf, massamassa mer hände. Jeppe lillebrorsa jagade oss med hundbajs, vi gick o köpte mjölk, en o annan kärring o gubbe blev sur på oss?;)
På kvällen gick jag o Kelly hem till Kelly o va på datan o snackade:)
Har vart en bra&rolig dag:D

pusspuss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback