josse.

Shueshue
Igår va jag me josse(:
Vi stack till stan. Jag köpte en jättefin, stor, gosig halsduk på åhlens oxå (a)
Jag träffa sötnöten Amanda på H&M, o Alda på bussen!:)
Väl hemma hos mej kmr jag inte ens ihåg va vi gjorde?
Vi käkade, o tittade på Tsatziki men Cilla&Sofie, o nördade på datorn o snackade en massa:)
Hon nanade hos mej:) myspys. (a)

Vi vaknade väll ungefär 11?
Sen låg vi o snackade, o sen kom josse över till min säng, o så snackade vi mer, hahaha
När vi väl gick upp käkade vi frukost, o sen va vi sååå trötta, så vi la oss i min säng o lyssnade på
en massa smörmusik o tände en massa ljus. LOLx)
Sen fixade vi oss, o va la färdig fixade vid 15.00?
Pappa ville så gärna att vi skulle baka äppelkaka, så vi va tvungna att gå ner till kiosken o köpa smör oxå, haha:)
Sen bakade vi en mumsig liten äppenkaka, me lite för lite äpplenxD
Senare gick vi väll upp på mitt rum o läste seventeen o Frida;P
Sen satte vi oss vid datorn, o sen käkade vi kakan o sen gick josse hem(a)
Puss på min kompis-sen-0an, haha <3

Alla haft en bra helg??:)
pusspuss

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback