göteborgoså.

shueshue:)
tis kväll till tors kväll va man i gbg då:)
Sov hos mormor, jättemysigt(:
tis sov mamma där oxå, vi slappade mest o så.
ons åkte jag o mamma till nordtsan o så, typ kollade på kläder;)
Jag köpte ett par jättesnajsiga skinnstövlar typ;P
awghh, så fina!
kvällen mysade jag o mormor, kollade mkt på TV o käkade pepparkakor, typ?
tors då...
vaknade typ kl 5 av att missan,simon o pelle lekte me nån av sina kattleksaker??x)
lyckades somna om halv 6 typ:) sen vakna jag halv 8, o sen kvart i 9 kom cilla, så då vaknade jag o lyckades ta mej upp?
aja, typ 11.30 stack jag, mormor, o cilla till olskkrogstorget o gick på nån marknad;)
sen, typ 12, hoppa jag på bussen o va nere vid nordstan 12.15:)
Inne på 5an mötte man john;)
vi gick till drottningtorget o tog spårvagnen till bergakungen;D
Vi kollade på Patrik 1,5, den va jättebra;P
Haha, men dt va mysigt(:
Efter filmen gick vi tbx till nordstan typ, o bara gick runt o snacka o så;)
sen, typ kl 18, va jag tvungen att åka hem till mormor igen;(
aja, dt va en jättebra dag iaf:) <3
imorrn blire jasse:D

PUSS:*


hahah, hemma hos mormor innan jag stack(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback