gården.

Gården va kul idag, men lite långtråkit på nått sätt.
Lite stökigt typ;D
O dt blev ju inte bättre av att jag lyckas få en friggin' fläskläppx)
Haha, hur jag fick den är en annan historia, men bråka gjorde jag iaf inte:)
Somsagt, dt va stökigt, men kul(:
Först träffades några av oss nere på gammla svejdeskolan, sen mötes vi på gården allihopa(:
Danne&Benny va sååå snälla o följde mig hem kl 11 på kvällen, vilka änglar;)
Men seriöst, bra att ha sånna kompisar:)

Sen jag kom hem har jag bara käkat, o vart på datan o gosat, typ:)
Imorrn blir dt Josse, o kanske slinga håret:D<3
Så himla skönt med HÖSTLOV!
Nu ska jag sova, pusspuss :*

P.S. Bjuder på en liten cp bild jag tog innan, ahahahaa:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback