mysmedbebe.

Honey, I'm home!;D
haha, mitt o neas(A)
Lördag eftermiddag åkte jag hem till nea, vi snackade o myste o så:)
Sen tog vi en promenad till willy's o köpte nötter;D
Nea: "I like big nuts and I cannot lie" hahahah, hon menade inte så, men sen kom hon på vad dt lät som i vi flabbade ihjäl oss i alla fallxD
sen käkade vi, o satt lite vid datan, o sen kollade vi på american pie-band camp;D
nea somnade i slutet, så jag fick kolla lite självx)
vi somnade la ett elr nått;P

idag vaknade vi la halv tolv, sen käka vi frukost:)
sen tog vi en timmas prommenad runt hela sandared,haha:D
efter dt åt vi lunch, o kollade på sex and the city, fast vi han inte se hela:)
aja, jättekul att träffa min bebe! <333
kan snacka om ALLT med henne, o vi har alltid kul:)

imorrn e dt skola, freakin SUCKS! :o
ciao!;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback