kulkväll.

Hallooo;D
Igår hade jag kuligt me tjejerna(:
Först kom ines&josse. vi snackade o sminkade oss halloween-igt,hahax)
sen gick vi ner o hämtade pauo oxå..vi skulle ha skrämmt henne, men hon sprang förbi busken vi hade gömmt ossxD
vi mötte lilla cilla, hon skulle ner till sofie...så vi gick med på att skrämma henne;D
hahahah, va rädd den stackarn blev(;
vi tog ett varv runt svejde o kristineberg o letade efter några småbarn som vi kunde skrämma(a)
hittade inga:(
när vi hade gått hem till mig igen ringde jasse, o sa att hon mådde bättre!:D
så ca kl 19.45 kom hon(; jag, josse&ines tvättade bort vårt "läskiga smink":)
sen typ lekte vi nån cp-lek vi kom på;D man skulle typ skriva något fint om en kille man gillade, sen la vi ihop dt till en enda konstig dikt(A)xD
sen följde vi ines hem...vi stod under hennes balkong o pratade jättelänge.(:
jag,jasse, o tvillingarna stack hem till mig igen(:
vi hade myspys me chips,godis,nötter/torkad frukt o massa cola;D
jasse stack hem vid 11, o tha twins stannade till kvart över tolv(A)
älskar er babes!
sen satte jag mej vid datorn o lyssnade på musicaaa o chattade me alla fina kompisar jag har(;
jag, cilla o pappa skulle kolla på madagascar när kl va typ 2, men vi blev så trötta så vi gick o la oss efter en tredjdedel av filmen(:

HUGSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback