fredag.

Jag har inte skrivit på ett tag, men jag har verkligen inte orkat,hahah(:

Idag vare då först skolan, o sen kompisar såklart!
Jasse kom la vid fyra, o tjugo över kom jeppe,crippa o linus(:
Vi latade oss, o kollade på Mr. Bean på youtube, vilket liv,hah.
Sen stack vi ner till kiosken o träffade ludde.(:
Efter dt blev dt gården...;) som vanligt,hehe
Jeppe stack la lite innan nio, o jasse gick hem tsms med benjamin lite efter.
Jag, Ludde o Crippa stack hem till Crippa halv tio, efter många om o men;)
Först tänkte alla gå hem till sig, men så villa jag att dom skulle följa mig en bit...till korsningen 20 meter bort, tyckte crippa räckte! Sen ville jag att vi skulle hem till ludde, som bodde tvärs över gatan, men nehe, dt va tydligen trist hemma hos han. Jag o Ludde tyckte vi skulle gå hem till mig sen, men crippa tyckte dt va alldeles för långt, den latisen^^
Så jag o Ludde tvinga oss hem till crippa:D
Först slöade vi lite o flabbade åt ett kort på deras fotbolls lag i 1an aslänge, sen spelade vi buzz, o efter dt lirade killarna guitar hero medans jag skrattade o tog kort, typ;)
Stack la hem lite efter elva elr nått. :)

Imorrn blir dt nog jeppe&jasse o några mer typ??:)
Nu e jag nanig, men kmr nog inte stänga av pågrund av bdb,hahah
pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hello warm greetings from marocko in rain

2008-11-26 @ 22:31:55
Postat av: Skit i det du

Du... Lär dig svenska ordentligt innan du postar. Du skriver som en kratta och för helvetes skull - SLUTA SÄRSKRIV DITT JÄVLA EMMEL!

2009-01-06 @ 16:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback