begravning.

idag var jag alltså på begravning...
min gammelmormor anna var dt, pappas mormor.
dt va verkligen jättefint....sorgligt såklart, väldigt sorgligt. Men otroligt fint o vackert.
Ja, vad ska man säga?
Jag träffade mina sysslingar o louise o en massa annat roligt folk. bra att jag har dom.
Jag tkr att dt är jättejättesynd att hon inte lever, men hon blev iaf 93 år, o hon dog ju inte på något jobbigt sätt.
bara i sömnen, så skönt o enkelt ,vah?
En väldigt fin grav fick hon, jämmte olof.
Jag kmr ihåg att hon luktade väldigt gott o mysigt. inte så att jag an säga exakt hur hon luktade, men gott var dt iaf...
R.I.P, vi kmr att sakna dej! <3

Kommentarer
Postat av: FM

Å så fint du skriver Carolina. Jag gråter när jag läser det. Tack! Kram

2008-11-07 @ 11:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback