Hallowiiiin...;)

Hola! ;)
NU har jag ganska nyss kommit hem från en halloween-runda i parken me: maria,Agustin,alvaro,Zacki,Anna, Paloma, Mara, Juan, Pame,emilia mamma,cilla en liten kille o en mamma som jag iknte kmr ihåg va dom heter....:)
Man fick liksom en påse/hink så fick man gå en runda så la massa människor som kom från företag ner godis i en påse! ;D Schyssst! :) Jag hade tuperat hår o hade sår o va lite svartsminkad. Alvaro va en groda,Paloma va en kanin, Zacki o Agustin va superhjältar, Cilla hade lite som jag, o den andra killen va ninjaturtle! Alla förrutom dom vuxna va småbarn, inte kjag o cilla då men typ Emi,Zacki,Agu,Alvaro,Paloma o den andra lille killen!
oM KAMERAN vill funka sen, så ska jag kanske lägga ut lite bilder på min bdb! ;D
Cya ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha samla du mycket godis

2007-10-27 @ 21:23:54
Postat av: lilian

hej lina kan jag skicka permobilslåten till helmut? men det är nog inte snällt eller hur? jag lever djungelliv en vecka till. hoppas ni har det bra och hälsa alla, mattias har hjälpt mig få igång datorn nu. hälsningar mormor

2007-10-29 @ 11:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback