Thanx

Hello Fellas,
How's life? :)
Me is good!
Jag hade ett CCA i matte idag, o det gick jättebra! :D
Nee,jag e inte skrivig idag,sorry!
Ba en sak om alla fina komentarer jag får:
Tack så hemskt mkt! :) Jätteroligt för mig att läsa. Snääääälla fortsätt!? :D <3
Oftast så e det svårt får mig att svara på komentarena. Vet inte vf. Men datan vill inte. :S
Det går nån gång då o då. Men inte alltid! :)
Taaaaaaack, Appriciate U! <3

P.S. Jag har fått mitt fofopass nu! :) Så jag kan ta kort i skolan! Jippie...:D

Kommentarer
Postat av: farmor

Hej!Jag antar att CCA är ett mycket bra betyg Vad betyder det? Grattis- Du kämpar på.Snart är det nytt år sedan går det åt hemresetider:Njut under tiden Men vi längtar mycket efter er så kom så snart ni kan Kram Hälsningar och kram från Mormor också Talade med henne i går Allt väl med henne.Du förrresdten " skrivig" var ett bra uttryck Det skall jag låna av dej om jag får...

2007-11-14 @ 12:06:36
Postat av: Mm

Thanx to you for writing!

2007-11-14 @ 14:30:15
Postat av: Nea

Sååå ledsen att ja inte läst din blogg på jättelänge, men jag har inte vart vid datan alls mycket :(/ SAKNAR DIG ENORMT! Älskar dig min bästa vän tro inte att jag har glömt bort dig!

2007-11-14 @ 18:53:41
Postat av: jasmine brergdahl

ja det är klart man fortsäter komentera

2007-11-14 @ 19:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback